قوانین و مقررات عمومی “ماتیک”

  دوست من سلام                                       

ما در ماتیک با افتخار اعلام میداریم که تمام تلاش ومساعی خود را جهت ارتقاء و بهبود کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده مینماییم و در راستای خدمات رسانی به کاربران لحظه ای فرو گذار نخواهیم کرد.
اما یکی از ابزارهای انتقال خدمات ماتیک به شما عزیزان، مشخصات و اطلاعات شما می باشد.

لازم به ذکر است که اطلاعات ارسالی شما  نزد ماتیک وفق ظوابط حفظ حریم خصوصی نگهداری میشود و بدون اذن اجازه مستقیم ازشخص کاربر یا کسب اجازه از مراجع ذی صلاح قضایی منتشر نخواهد شد.

دلایل و موارد استفاده ازاطلاعات ارسالی شما بشرح زیر میباشد؛

شماره تماس کاربر (اجباری):

جهت ورود به سامانه و انتشار پست وارتباط با سایر کاربران

آدرس کاربر (اختیاری):

جهت دسترسی بهینه مشتریان شما به شما و خدماتتان

لوکیشن کاربر (الزامی):

جهت دسترسی بهینه کاربران به شما وخدماتتان وهمچنین فعالسازی لوکیشن پست

آدرس ایمیل (]ختیاری):

جهت ارتباط مستقیم ماتیک و اطلاع رسانی از وضعیت پستها و رزروهای شما 

تصویر پروفایل (اختیاری):

جهت شناساندن خود یا مرکز تجاری خود به مشتریانتان وایجاد حس اعتماد در مشتری

توضیحات (اختیاری):

جهت شناساندن هر چه بیشتر شما استاد گرامی در حیطه ی کاری و فعالیت  صنفی شما به کاربران ومشتریان شما (رزومه)

قوانین و سلب مسئوليت
“ماتیک”

الف:هدف مدیریت سامانه “ماتیک”، ایجاد اطمینان نسبت به صحت کلیه‌ی مطالب عنوان شده در تمامی بخش‌های سامانه است. ضمن اعلام آنکه مسئولین این سامانه نهایت کوشش و دقت خود را جهت بررسی و تعیین اصالت، صحت و سُقم مطالب ارائه شده بعمل می آورند، با این حال، هرگونه تضمینی را از بابت درست بودن، و یا قابل اعتماد بودن مطالب مذکور از خود سلب می‌نمایند.

ب:قیمت های عنوان شده در بخش های مختلف سامانه”ماتیک” ، تنها نظرات اولیه اساتیدمحترم میباشد.

بدلیل امکان تغییر در بعضی از ضوابط و دستورالعمل های مربوط به ارگان های خدماتی از قبیل شهرداری ها و ادارات کل ثبت اسناد و املاک حتی الامکان سعی در به روز کردن اطلاعات ارائه شده می گردد ضمن آنکه مسئولیت نهائی آن با ارائه دهندگان اطلاعات و مراجعه کنندگان به سامانه می باشد.

پ:بدیهی است تفسیر ناشی از استفاده از مطالب سامانه”ماتیک” ، تنها به عهده‌ی کاربران و بازدیدکنندگان خواهد بود. ضمناً مدیریت سامانه هیچ‌گونه ضمانتی از بابت صحت ، سقم و اعتبار مطالب عنوان شده در سامانه، و یا تضمینی از بابت اینکه هرگونه اقدام صورت گرفته درسامانه عاری از خطا می‌باشد را به کاربران نداده و نخواهد داد. تمامی اطلاعات ثبت شده در سامانه “ماتیک” تاریخ ثبت دارند و روزانه اطلاعات جدید به سامانه اضافه می شود.

ت:سامانه”ماتیک” هیچ‌گونه تأییدی نسبت به محتوا و مطالب سایت‌های دیگر که (به یا از آنها) پیوندی داده شده باشد، نداشته و مسئولیتی را از این بابت نمی‌پذیرد. پیوندهای مذکور تنها جهت تسریع کاربرد و راحتی شما صورت گرفته و ریسک و خطر استفاده از مطالب و محتوای این سایت‌ها تنها به عهده‌ی کاربران خواهد بود.

ث:بخشی از سامانه”ماتیک” براى اطلاع رسانی، آگهی‌های تجاری ، ارتباطات تجاری و قانونى شما ایجاد شده است.
دسترسى و استفاده شما از سامانه مشروط به قبول و رعایت شرایط و الزامات و قوانین ذکر شده، مى‌باشد.

_”شرایط و الزامات”_

١-خدمات و محتويات این سامانه، صرفا براى استفاده شخصى و تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت و هيچ فرد حقيقي، حقوقي يا سايتي به هيچ عنوان نمي تواند بر اساس قوانین مدنی و جزائی دولت جمهوری اسلامی ایران از اطلاعات موجود در سامانه”ماتیک” براى فروش، توليد مجدد يا ايجاد ترافيك در سايت خود استفاده نمايد.

٢- استفاده از محتويات “ماتیک” برای سايت ها و وبلاگ های شخصی تنها به شرطی که منافع تجاری مد نظر نباشدضمن کسب اجازه از مدیران سامانه با ذکر منبع يا آدرس سامانه”ماتیک” مجاز می باشد و مدیریت حقوقی این سامانه شکایت از کسانیکه این موارد را نادیده می گیرند در دادگاه های عمومی و انقلاب را حق قانونی خود می داند.

٣- هرگونه استفاده از بستر واطلاعات اين سامانه برای رسيدن به مقاصدی که بر خلاف قوانين موضوعه يا شرايط استفاده از این سامانه می باشدممنوع میباشد.

۴-هرگونه استفاده ناصحیح ازسامانه”ماتیک” که باعث آسيب، از کار انداختن يا معيوب ساختن سامانه شود ممنوع میباشد.
۵- هرگونه دسترسی يا تلاش برای دسترسی به اطلاعات، محتويات يا ورودي هايی که تعمدا به طور متعارف در دسترس قرار نگرفته يا از طريق صفحات سامانه ارائه نشده اند ممنوع میباشد.

۶-سامانه “ماتیک”هیچ یک از محتویات پست های زیبایی و سایر مطالب و یا پست هایی را که توسط کاربران یا سرویس های دیگر در سامانه اضافه می شود تائید و درستی اطلاعات را تضمین نمی کند، برای درستی اطلاعات می بایست مدارک را با دقت برسی کنید و از افراد ذیصلاح کمک بگیرید.

٧- استفاده شما و مرور و جستجوی شما در سامانه “ماتیک” با مسئولیت شخصى خود شما صورت مى‌گیرد.
سامانه “ماتیک” تعهدى در قبال خسارات مستقیم، غیر مستقیم، اتفاقى، تبعات حقوقی ناشى از دسترسى و استفاده شما از سامانه ندارد.

٨-سامانه “ماتیک” مختار است، هر گونه پیام، پست و یا عکسی که به این سامانه ارسال می‌کنید، و یا حساب کاربری را که ایجاد می‌کنید، در هر زمان که ضروری بداند باذکر دلیل حذف یاویرایش نماید.

٩- قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجراِ و تأثیر این توافق نامه حکم خواهند بود.

١٠- سامانه “ماتیک” مى تواند با به روز کردن شرایط استفاده از سامانه ، در هر زمان این “شرایط والزامات” را مورد تجدید نظر قرار دهد. شما مقید و متعهد به چنین تجدید نظرهایى هستید و بنابرین لازم است هر از چند گاهی از این صفحه دیدن نمایید تا از شرایط و الزامات جارى و لازم الاجرا در زمان منظور مطلع شوید.

١١-تمامی كالاها و خدمات اين سامانه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های سامانه “ماتیک” تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

١٢-برداشت هر نوع اطلاعات آماری، اقتصادی و خبری از سامانه”ماتیک” به منظور چاپ و انتشار در رسانه های خبری دیداری و نوشتاری، صرفا باکسب اجازه ازمدیریت سامانه “ماتیک” وباذکر منبع مجاز و بلامانع است در غیر این صورت کپی غیر مجاز مطالب، ممنوع بوده وقابلیت پیگیری دارد.

14-مسئولیت دریافت خدماتی که مستلزم داشتن مدارک معتبر پزشکی یا بهداشتی می باشند با دریافت کننده و ارائه دهنده خدمات است و ماتیک هیچ گونه مسئولیتی از این حیث ندارد.

لیست خدمات موضوع ماده 14

١٣-مطابق قانون جرایم رایانه‌ای کلیه ی کاربران مسؤول محتوای منتشر شده ی خود می باشند و بر اساس‌ تبصره ی ٣از بند ٢و همچنین تبصره ماده ٣ قانون نظام صنفی سامانه “ماتیک” صرفا ناظر و منتشر کننده ی محتوای کاربران می باشد. 

[ به همه ی کسانی که در سامانه (سایت و اپلیکیشن) ماتیک مجاز به افزودن محتوا می باشند و در این سامانه عضو هستند کاربر اطلاق می شود 

١۴-این جانب به عنوان کاربر سامانه “ماتیک” تمامی شرایط و ظوابط فوق الذکر را بی قید وشرط قبول دارم ومیپذیرم.

_منشور حقوق کاربری_

«جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد حقوق کاربری مطالب زیر مطالعه شود»

-اطلاعات شخصی هر فردبخشی از حریم خصوصی وی محسوب می‌شود.

-اطلاعات جمع آوری شده از کاربران کاملا اختیاری بوده وتنها به منظور شناخت بیشتر وگسترش بستراعتماد متقابل وارتقاء سطح کمی وکیفی خدمات “ماتیک” می باشد.

-همانگونه که حفاظت ازحریم و حقوق شخصی افراد در سامانه موجب حفظ امنیت کاربران می‌شود، باعث اعتماد بیشتر و مشارکت آنها در فعالیت‌های جاری نیز می‌گردد.

– در راستای اعتمادسازی عمومی “ماتیک” اقدام به احراز هویت متقاضیان عضویت “ماتیک” کرده که بسته به اختیار کاربر اطلاعات لازم ازوی ثبت میگردد.

-درج هرگونه توضیح اضافی وتصویراسنادومدارک در بخش آگهی ها کاملا اختیاری بوده وصرفا جهت اعتماد سازی بین خریدار وفروشنده میباشد.

-در بخش احراز هویت متقاضیان عضویت در “ماتیک”تکمیل فیلد های ستاره دار اجباری هست اما نمایش آنها به بازدیدکنندگان از اختیارات کاربر میباشد.

درراستای رعایت حقوق شهروندی کاربران و اصل امانت داری از ارائه هرگونه شماره تماس و آدرس دقیق مورد معامله وهر گونه اطلاعات شخصی وخصوصی دیگر بدون کسب اجازه کاربران محترم اکیدا ممنوع میباشد.

-مسؤوليت صحت و سقم اطلاعات وارده توسط کاربر به سامانه “ماتیک” صرفا متوجه کاربر بوده وسامانه” ماتیک”دراین خصوص مسؤلیتی ندارد.
-سامانه”ماتیک” حاوی پیوندهایی( با یا از سمت) سایر سایت‌های موجود می‌باشد. بدیهی است که سامانه “ماتیک” مسئول محتوا و یاشیوه استفاده ازاین سایت ها نخواهد بود.

👇جهت  اطلاع از استاندارد محتواهای شما در ماتیک برمتن زیر کلیک کنید👇

قوانین درج محتوا در “ماتیک” 

❤ما در ماتیک  برای تک تک شما کاربران گرامی آرزوی موفقیت داریم❤

رسید موقت ثبت وام

 

عزیز فرم درخواست ومدارک شما باموفقیت ارسال شد.لطفا اصل چک ضمانت،اصل برگه قرارداد قرض الحسنه و اصل برگه اعتبارسنجی و همچنین تصویر سایر مدارک را در پاکت در بسته به نشانی ماتیک پست کنید.