کسب وکار خود را رشد دهید.

توضیحات آیتم های پکیج رشد ماتیک

1- عکاسی حرفه ای :

عکاسی از محصول یا نمونه کار شما به وسیله ی دوربین عکاسی حرفه ای توسط عکاسان ماهر تیم ماتیک ،که عکس های گرفته شده به طور کامل ادیت و ویرایش شده و تحویل شما می گردد. 

نمونه تصاویر :


2- ویدیوی حرفه ای :

تهیه ی ویدیو از محصولات یا نمونه کار شما یا انواع تیزر تبلیغاتی متناسب با محل پخش ویدئو با دوربین فیلمبرداری حرفه ای توسط فیلمبرداران ماهر تیم ماتیک ، که پس از ادیت و ویرایش نهایی تحویل شما می گردد.

نمونه ویدیو:


3- تبلیغات پیامکی :

ارسال تبلیغات یک پیامه (70 کاراکتر )به صورت پیامک یا sms به شماره های سفید 

  1. شماره های سفید شماره هایی هستند که دریافت sms را مسدود نکرده اند.
  2. ارسال sms بر اساس محله یا محدوده ی مد نظر شما می باشد.
  3. متن پیامک به صورت دلخواه شما می باشد.
  4. تعداد گیرندگان پیام بر مبنای متن پیام یک پیامه محاسبه شده و در صورتی که طول پیام از یک یک پیامک بیشتر شود از تعداد گیرندگان کسر میشود.

نمونه smsارسال شده :


4- ثبت لوکیشن در :گوگل ؛ بلد ؛ اسنپ ؛ نشان

ثبت موقعیت مکانی محل کار شما در نقشه های رسمی کشور  به همراه سایر اطلاعات لازم مانند شماره تماس یا ساعات کاری شما

نمونه ثبت در نقشه گوگل:


5- نمایش بنر در پست ماتیک :

بنر ها یک نوعی از تصویر هستند که المانهای بصری زیادی را برای انتقال مطلب مورد نظر در خود جای می دهند که این بنر ها را تیم گرافیک ماتیک به صورت حرفه ای طراحی می کنند و در پست های شما در ماتیک نمایش می دهد.

نمونه بنر در پست :


6- مشاوره اختصاصی :

مشاوره یا کوچینگ اختصاصی شما در زمینه های ؛ جذب مشتری ، مدیریت پرسنل ، تاسیس سالن یا محل کسب ، تبلیغات کسب و کار ، برندینگ و … توسط مشاوران ماتیک در سراسر کشور به صورت حضوری یا غیر حضوری


7- تعویض دلخواه :

تعویض هر کدام از آیتم های پکیج با موارد معرفی شده در بخش تعویض دلخواه


8- پست مشترک با ماتیک :

یکی از مزایای پست مشترک افزایش ویو یا بازدید پست در اینستاگرام است که بر اساس پکیج انتخابی می توانید با ماتیک پست مشترک داشته باشید تا پستتان در معرض دید فالوور های پیج ماتیک نیز قرار گیرد.


9- تبلیغات نوتیفیکیشن :

نوتیفیکیشن نوعی پیامک هست که به صورت تصویری برای تمامی کاربران ماتیک ارسال می شود و یکی از بهترین روشهای تبلیغات می باشد.


10- کارت ویزیت دیجیتال

نوعی لینک اختصاصی هست که حاوی تمامی اطلاعات دلخواه شما از جمله : ساعات کاری ، لوکیشن شما ، تصاویر شما ، آیدی شبکه های اجتماعی ،لینک وب سایت ، شماره تماس و سایر اطلاعات می باشد که بوسیله پیامک قابل ارسال است و شما را از چاپ کارت ویزیت کاغذی معاف می کند.


11- صفحه اختصاصی ماتیک :

قابلیتی جذاب و مقرون به صرفه هست برای کسانی که هم میل به داشتن وب سایت کاری دارند و هم امکان طراحی و مدیریت سایت را ندارند.

شما در ماتیک صاحب صفحه ی اختصاصی خود می شوید و بواسطه ی این صفحه می توانید کلیه محصولات یا خدماتتان را در بستر اینترنت منتشر کنید و کسب و کار خود را رشد دهید.


12- سایت زیبایی اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی بر پایه وردپرس جهت ارائه خدمات زیبایی یا فروش محصولات آرایش و بهداشتی با نام دامنه ی اختصاصی شما به همراه آموزش و پشتیبانی تا اتمام اعتبار پکیج


13- محتوای انیمیشن :

محتوای انیمیشن یا موشن گرافی نوعی محتوای ویدیویست که توسط تیم گرافیست ماتیک تهیه می شود .

این نوع محتوا از جذابیت خاصی برخوردار است و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

نمونه موشن گرافی :


14- پنل پیامکی :

صاحب پنل پیامکی مخصوص خود شوید و از مزایای بیشمار ان مانند تبلیغات پیامکی دلخواه یا خدمات پیامک پترن ( پیام خودکار) مادام العمر بهره ببرید.


15- طراحی لوگو :

پیشخوان و معرف هر کسب و کاری لوگوی آن است که طراحی لوگو در ماتیک توسط تیم طراحان و مشاوران زبده انجام می شود.

لوگو ها از نظر کیفیت و هزینه به ترتیب افزایش به کاهش به سه درجه تقسیم می شوند که لوگو درجه یک از بهترین کیفیت و بالاترین قیمت برخوردار است .

“ماتیک” رسانه زیبایی

رسید موقت ثبت وام

 

عزیز فرم درخواست ومدارک شما باموفقیت ارسال شد.لطفا اصل چک ضمانت،اصل برگه قرارداد قرض الحسنه و اصل برگه اعتبارسنجی و همچنین تصویر سایر مدارک را در پاکت در بسته به نشانی ماتیک پست کنید.